zdravie 2,367 Zobrazení

Bolí vás chrbát? Skúste zmeniť polohu spánku!

Približne až 80% populácie trpelo bolesťami chrbta aspoň raz v živote
od Pavol 2019-06-18
 

Približne až 80% populácie trpelo bolesťami chrbta aspoň raz v živote. Či už bojujete s týmto problémom práve teraz, alebo len chcete byť pripravení v prípade, že sa vám to stane taktiež, bude to úľava vedieť, že existuje jednoduché riešenie: môžete zmeniť svoju polohu na spanie, aby ste kontrolovali bolesť, ktorou trpíte. 

1. Bolesť šije a v hornej časti chrbta

Ako to pomáha?

Spanie na chrbte rozloží vašu hmotnosť rovnomerne na každú časť vášho tela. Týmto spôsobom sa vyvinie menší tlak na lokalizované oblasti, ako je krk a horná časť chrbta. Funguje tiež na vyrovnanie chrbtice a vnútorných orgánov. Trik je pridať vankúš na podporu krku a ďalšie na podporu kolien, ktoré pomôžu udržať prirodzenú krivku chrbtice.

2. Bolesť pozdĺž chrbtice

Ako to pomáha?

Je to dobrá poloha na spanie pre tých, ktorí zvyčajne spia na bruchu a je pre nich ťažké spať v akejkoľvek inej polohe. Umiestnite vankúš pod brucho a hornú časť panvy. Uistite sa, že je tenká, nie hrubšia ako 7,5 cm. Ako výsledok, budete môcť spať, zatiaľ čo vankúš pod bruchom spôsobí zníženie tlaku na chrbte. Nezaberá? Pokúste sa dať preč vankúš, ktorý máte pod hlavou.

Pokračovanie na ďalšej strane...

loading...
Predchádzajúci článok Ako sa v lete jednoducho zbaviť komárov? Existuje jednoduché a lacné riešenie
Nasledujúci článok Po 6 mesiacoch by deti nemali spať v tej istej miestnosti ako ich rodičia a vedci vysvetlili prečo