zaujimavosti 684 Zobrazení

Generácia uzavretá medzi štyrmi stenami

Táto reklama vás nechá premýšľať. Sme generácia, ktorá trávi 90% svojho času vo vnútri!
od Pavol 2018-06-18
 

Moderný spôsob života zapríčinil, že väčšina ľudí dnes trávi až 90 percent svojho času vnútri - uzavretá medzi stenami svojho domova či pracoviska. Vzduch v budovách môže byť pritom až päťkrát znečistenejší než vonku a prináša to viaceré ďalšie riziká.

Rovnako ako v iných vyspelých krajinách sveta vyrastá i na Slovensku generácia ľudí, ktorí väčšinu svojho času trávia vnútri budov. Odborníci ich začali označovať ako Indoor Generation.

Dánska reklamná agentúra s názvom &co vytvorila pre značku Velux, výrobcu strešných okien alebo roliet, naozaj nápaditú reklamu, nad ktorou by sme sa mali všetci zamyslieť. Spot nesie názor „The Indoor Generation“ a keď si ho pozrieš, zrejme ani nebudeš namietať.

loading...
Predchádzajúci článok Čo robia a ako vyzerajú finalisti prvej slovenskej SuperStar dnes?
Nasledujúci článok Tento chlapec vymyslel úžasný vynález, ktorý by mal zachrániť zabudnuté detí v aute!